I dare you!

Jag har blivit utmanad av Rebecca - roligt! :P

Fyra tv-program jag ser på:
Jag följer fler serier men väljer av de som går på TV nu:
1. Vänner - Kommer nog aldrig tröttna på det! Bästa programmet enligt mig! :D
2. Glee
3. Sjukhuset - Verklighetens Grey's anatomy, ett program på TV8 som brukar gå när jag äter frukost som är väldigt intressant att se, dock inte bästa programmet att äta till ibland...
4. Klass 9A   

Fyra saker jag har gjort idag:
1. Varit ute i snöovädret
2. Varit i skolan
3. Observerat folk i cafeterian, mohaha! (Det var en skoluppgift :P Brukar inte sitta i cafeterian och titta på och anteckna vad folk där gör annars ;P)
4. Tagit bussen till ICA och handlat lite mat


Fyra saker på min önskelista:

1. Vår och barmark!
2. En ny mössa
3. Zumba-DVDer! Är sjukt sugen på att dansa det nu! :D
4. En ljuvligt god middag med trevligt sällskap :)

Fyra saker jag ogillar:
1. Taskiga och allmänt irriterande människor
2. Ärtsoppa! :P
3. Att vintern kom tillbaka, jag var senast i tisdags överlycklig för jag trodde seriöst att våren nått till Värmland! Men lite naivt tänkt där I guess..
4. Att ringa till folk... Speciellt till Telia, vårdcentralen och såna där seriösa samtal :P

Fyra personer som jag utmanar:
Hade jag vetat hur man gjorde så att det bara är att trycka på namnet och man kommer till era bloggar (så som Rebecca gjorde) så hade jag gjort det! :P
1. Johanna
2. Ellinor
3. Sara
4. Maliin



Kommentarer
Postat av: Becca

När du skriver inlägget så finns det en ikon längst upp, där man kan formatera texten och sådär, som man använder för att länka! Symbolen ser ut som en kedja och är den tredje från vänster i den andra raden! :) Där skriver du in adressen till den du ska länka till! :)



Och det är banne mig dags att du kallar mig Becca nu, annars vet jag knappt vem du pratar om, hehe! :)

2011-02-10 @ 17:19:04
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: Becca

Du markerar den texten som du vill ska vara en länk helt enkelt, sen under tiden som det är markerat så klickar du på kedjan och fyller i adressen, sen så är det markerade en länk! :) Hoppas du förstår och att det var det du menade! :P

2011-02-10 @ 21:09:31
URL: http://thebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0