Friday, i'm in love

Fredagen blev jättebra! Först var jag en lång sväng på stan med Marielle, och på kvällen var jag hos Becca (!) på förfest med en lagom mängd folk och alkohol och vi drog sedan vidare till Ankan! :) Bussarna gick inte som de skulle men jag hade flyt så både tvåan och sexan kom när det passade mej :P Hos Becca spelade vi massa roliga drickarspel som jag måste föra vidare till er hemma! Pin pon pan! :P

Idag är det väääldigt segt! Ska egentilgen packa, städa och göra iordning inför hemfärd imorgon, gärna jobba med skolarbete oxå, men jag funderar på att ta en promenad i solskenet och hoppas att väskan har packat sig själv när jag kommit hem :)

Ikväll blir det bio med Lina och kanske Marielle, Burlesque :)



Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Mariélle

Ja, det var en supderduperroligt kväll :D Vi får planera vårt nästa biobesök ju ;)



Kraam!

2011-02-15 @ 16:56:58
URL: http://maarrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0