En dag i skidbacken

Gympan igår var jättekul och jobbig! Det var lite skillnad mot den i Karlstad eftersom ledaren där står framför och vi andra står på flera rader bakom, plus att det är speglar så man ser hur man gör själv. Kan vara skönt med speglar ibland tycker jag, att se på sig själv och se på ledaren så att man gör likadant ;) På Friskis var vi i en gympasal och instruktören stod i mitten. Jag, Johanna och Ingela stod längst bak och det var många fler människor så jag såg inte riktigt allt, tur att Johanna var med så jag kunde kika på henne :P Men musiken var peppande och bra och övningarna helt okej :) Har allt lite känningar i låren efter benböj! Ser framemot fredag när jag ska hänga med på någonting som kallas dans fuego (ska vara liknande zumba) :D

Idag var vi en sväng till Stenkällegården med kusinerna och åkte skidor. Backarna var perfekta! Nypistade hela dagen eftersom vi var typ själva i backen så de hann aldrig bli varken isiga eller uppkörda som de brukar bli när många åker. Till slut tittade även solen fram :) En toppendag i skidbacken alltså!

Nu ska jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0