Var är snön..?

Imorgon är det den fjärde advent och idag är det en vecka kvar till julafton, heeelt sjukt! Och ingen snö fortfarande, det tycker jag är väldigt tråkigt... Men men, får va glad åt alla bilolyckor och annat jobbigt som händer när det är snö på vägarna.  Dessutom är jag glad för min pappa "snöskottaren"s skull, som slipper jobba ihjäl sig som han nästan fått göra de senaste åren... Snö hör ju till julen men man får se det positiva i allt, och vädret går ju inte att påverka :P
Man får göra sitt bästa för att få julstämning i vardagen :) Typ genom att kolla på julkalendern "Tjuvarnas jul" som jag tycker är jättebra! Spännande och lite mysig, enligt mig. Och ikväll kommer några fina tjejer från klassen hit och vi ska ha lite julknytis och moffa lussebullar, julgodis och pepparkakor - bra lördag! :)
En snöboll från förra oktober-2010, då var snön tidig till skillnad från i år :P

Ha en bra lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0