Plugg, partaj och pump

Det har varit en vecka full av skola då tisdag, onsdag och torsdag var heldagar (i alla fall för mig och min studiegrupp) Det var även två individuella uppgifter som skulle vara inlämnade torsdag och fredag. Men eftersom jag fyllde år i torsdags så gjorde jag klart dem i onsdags kväll. Så skönt att kunna fokusera på endast roligt grupparbete och tårtfika på min födelsedag ;-) På kvällen kom Johanna, AnneLinn, Rikard, Becca, Sussie, Annie och Sandra till mig och firade att jag fyllde 21! :D Det var en bra kväll hos mig då jag fick presenter (behövde inte använda min egen alkohol bl.a. för det fick jag, billigt och bra! :P) Vi spelade spel, åt kladdkaka och jag och Johanna bjöd på spontan dansuppvisning innan vi drog till Tempel och dansade loss där. Sen "lyxade" vi till det genom att åka taxi hem ;-)

Igår gjordes inte många knop, tog en promenad, röjde upp här, fikade med grannen och pratade i telefonen med finaste Mariélle i nästan 2,5 timma! Vadå att vi hade mycket att ta igen! :P <3 Förhoppningsvis kan vi se till att fixa en träff snart, antingen i Norrland, i Värmland eller både och! ;-)
Bjuder på en av alla otrooooligt vackra bilder från den underbart galna förfesten i Västerbotten i somras! :P Du är fantastisk vännen! :D <3
Denna dagen började med att jag och AnneLinn var morgonpigga och hurtiga och tränade bodypump på SATS kl. 11! Men åh vad skönt det var att ge musklerna en omgång igen! Jag har inte tränat på 2 veckor på grund av skolarbete och förkylning, men nu ska det bli ändring på det! Måndagsträning är redan bokad! :D
Idag har jag pysslat med en grej jag lovat Trollen att göra! (namnet på min studiegrupp är Troll, haha!) Samtidigt har tv:n stått på och jag upptäckte att tredje säsongens första Glee-avsnitt gick och blev överlycklig! :D
En låt som gjorde mig på gott humör, den börjar segt men sen blir det andra bullar kan jag säga! :D Håll tummarna för att klippet funkar som jag försökt bädda in nu då! Får hoppas Johannas tydliga privatlektion med mig hjälpte! :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yeay!!! Privatlärare kanske är något jag borde satsa på? ;D Torsdag var en helt bananas kväll, det gillas massor! :D



Sv från "Love Story": Haha, du skulle sett Martins kompisars miner när han beställde en "Johanna special"! Oslagbart, hahah! ;D



Sv från "Jag och Rikard...." Hahahaa, sjukt smart ju! Har man kompass ska den ju givetvis användas ;P Äsch, vi visste ju iaf att vi pekade rätt håll, det som räknas ;D Men om du nångång vill peka åt rätt håll så är det på väggen mot den andra dansgolvet du ska peka :D

2011-12-07 @ 08:25:02
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0