Så var julen över för i år

Alla i Karlstad och överallt; jag har överlevt julen! Man kan ju tro annat här på bloggen, att jag förätit mig på julmat eller nåt, men icke :P
Allt har varit supermysigt och roligt! :) Uppesittarkvällen med mina flickor var görbra! :D Julaftonen var mysig med släkten på mammas sida, massa ätande, julklappar och tomtebesök! På kvällen och natten jobbade jag, gick också bra och kändes inte som att jag missade så mycket av släktens julfirande heller! :) Jag sov halva juldagen (nästan ;)) och hade sen en toppenkväll hos Johanna och sen röjde vi på Statt trots en DJ som inte lyssnade på våra önskemål! ;D Annandagen var vi hos farmor och farfar och firade jul med den släkten - julmat som bakismat var en höjdare! ;-)
Jag fick lite julklappar i form av ett Xbox360 och Kinect (:D) och ett dansspel till det, parfym, pengar, massa godis och lite annat smått och gott. Det var det jag hade önskat mig (förutom godiset :P)) så mycket nöjd är jag! :)
Letade även på mellandagsrea efter zumba till Kinect, men verkar som att man måste beställa det. Så ska göra det på CDON när det kommer in, fanns inte i lager! :P Så blev jag sugen på att beställa Sims 3 och Kinect sports också - kommer jag bli en spelnörd?! :S Ska nog ta och dansa lite nu ialla fall! ;-)
Kom förresten på att förra året så gjorde jag en Spotify-lista över året som gått, så knåpade ihop en för 2011 också :) Lyssna om ni vill och säg till om jag missat någon låt! ;) Året som gått 2011
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tror jag spelade Kinect Sports hos en kompis. Jag är grym på att kasta spjut så du vet ;-)

2011-12-28 @ 21:57:57
Postat av: Ida

Haha, jag får öva en del på den grenen innan jag ska spela det med dig om jag köper det då :P

2011-12-31 @ 14:35:22
URL: http://iiidapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0