New week

Så var det måndag igen! :D Efter en rolig/galen/trevlig/mysig helg (mycket tack vare fina AnneLinn som jag haft sällskap av nästan hela tiden!) En ny vecka med nya möjligheter startar! För mig har det inneburit att en ny kurs startat. Den verkar intressant med många föreläsningar om olika diagnoser och svårigheter som vi ska lära oss hur man hanterar :) Självklart innebar dagen också ett givet pulspass, årets sista *snyft* Tur att det inte är så många veckor kvar tills det börjar igen.. Typ.. Jag har precis tröstat mig med nybakta riskolor och ska snart krypa ner i sängen med en bra bok! :) Imorgon blir det tidig uppgång då jag ska gå på Luciamorgon i Aula Magna halv 8 då tjejkören med bland annat Lina A och Lina J ska sjunga :) Sen blir det lussefika med några från klassen innan föreläsning, grupparbete och sen ett träningspass med lussetema på kvällen. Nog ska jag fira att det är Lucia alltid! ;)
Ha en bra tisdag ni med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0