Älska långhelg och träning!

Nu är andra kursen för läsåret till ända. Vi hade vår stora redovisning idag, studiegruppen skulle prata om den pedagogik de fördjupat sig i i en hel timma! Men vi klarade det! :D Det kändes riktigt bra faktiskt, och nu när den är över kan jag bara luta mig tillbaka och lyssna på de två kvarvarande gruppernas redovisningar imorgon! Härligt! :D Långhelg it is! :)
Nu ska jag snart trampa iväg på det tredje träningspasset för veckan ;) Jag vill ta igen all KAUIF-träning jag missat den senaste månaden! :P Så himla roligt är det att vara tillbaka! Det bästa var i måndags när jag var på väg in till pulsen och Elin (bästa instruktören) utbrast; "Men IIIIIDA, är du tillbaka nu äntligen!" Saknat mig?! ;) Men passet var lika underbart roligt och jobbigt som vanligt, kanske något mer jobbigt, för jag gav verkligen järnet! Hade jag inte ätit lite för sent före hade jag gett ännu lite mer, har aldrig gått på ett roligare pass! :)
Idag är det dans på schemat och efteråt blir det en dusch och sen slänga sig i soffan framför tv:n för det är onsdag, =bästa TV-dagen, först Glee, sen Grey's. :D
Nu vet ni vad jag ska hitta på, ha en bra kväll ni också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0