Fix och trix

Nu är det snart läggdags. Har fått (hyfsad) ordning i lägenheten nu efter att ha bakat järnet med Malin och Christine i onsdags, inte haft varmvatten igår, knappt varit hemma och till på köpet haft inneboende ett par dagar. Men nu såhär på fredagskvällen har jag städat, diskat och röjt ;)


Från i förmiddags när jag, Becca, Kristin och Josefin spelade minigolf i Mariebergsskogen. Där hittade vi även ett par roliga speglar! ;)

Tidigare ikväll hade Team Suckerz (min nollningsgrupp) grillkväll där vi fixade de sista förberedelserna inför fadderhänget imorgon. Övade låtar, skrev namn på tröjor, kom på en lek som de andra grupperna ska få leka osv. Mycket skratt blev det! Tror nollningen med den här härliga gruppen kommer bli görskoj! :D


Helena blir en mumie ;)

Imorgon kl 13 ska vi ses och förfesta (!) innan fadderhänget börjar och då ska vi samla poäng så vi ligger bra till bland grupperna när vi väl får våra nollor på måndag :) På kvällen blir det fest på campus och sen ut och dansa järnet på Tempel med alla andra lärarfaddrar! :D

Ha en toppenhelg! Det ska iaf jag ha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0