Hemma!

Nu har jag återigen installerat mig i lägenheten igen, skönt! Mamma skjutsade upp mig efter lunch så med gemensamma krafter har vi fixat, handlat, rensat och städat hela eftermiddagen och kvällen. Fattar inte var tiden tog vägen, men nu är jag i alla fall jättenöjd med resultatet. Inte för att det är så stor förändring men jag skaffat lite grejer på IKEA så jag får lite bättre förvaring i min lilla lya, vet inte om det är det... :P

Nu blir det snart dags för mig att krypa ner i min egna säng för första gången på lääänge! :D Jag ska sova så gott! ;) Bäst det för imorgon blir det liv i luckan! :P På förmiddagen ska Malin och Christine komma hit och baka, fika och ta igen allt vi missat när vi inte setts på hela sommaren :D Sen kommer Kristin med K hit och ska bo hos mig till på fredag :D Vi ska sjunga Singstar, kolla film och sen träffa större delen av klassen (hoppas jag) på torsdag och fredag :D

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0