Inflyttningsfest!

Nu är jag hemma efter en trevlig kväll hos kusinen som hade inflyttningsfest :) Alla andra drog till Statt förutom jag och två till, men jag känner att en förkylning är på G så det blev bäst så här. Hade en jättetrevlig kväll med roligt folk så jag är helnöjd! :D

Annars idag har vi grejat med familjens nya altan. Mina uppgifter har varit att måla, lyfta brädor och agera sjuksköterska ;)

Imorgon åker jag tillbaks till Karlstad igen och då blir det plugg inför quizen på måndag. Är inte så nervös för den faktiskt. Men man vet ju inte vad det blir för frågor, känns bra att det är alternativ så man kan gissa om man inte är säker på en fråga.

Jag längtar så efter Veronica Maggios skiva, tills slutet av april kommer jag nog ha lyssnat sönder den här låten, så bra!
http://www.youtube.com/watch?v=XpnnhTfpBaE

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0