Vårkonsert

Jag kom tillbaka till Karlstad i eftermiddags, gick hem, packade upp lite smått, käkade och gick till Universitetet. Där mötte jag upp Erika eftersom vi skulle kolla på vårkonsert. Lina från nollningsgruppen är med i ena kören och hade fixat bästa platserna till oss längst fram i mitten på balkongen :) Starboys, körerna CMB och Söt likör var det som stod för underhållningen. Och underhållning var det! Att "Pölsa" och "Micke 13" (ja, de är med i Starboys) är roliga visste jag innan men att de kunde sjunga var en rolig surprise! De gjorde om "Highway to hell" till en svängig dänga och "Bad romance" var på svenska och handlade om kärleken till badkar ;) Bland annat!


Tjejerna sjunger "Here comes the sun"


"Heaven's on fire" med Starboys


"The Banana Splitz"! ;)

Nu ska jag göra i ordning här i mitt lilla krypin, lägga grejerna på rätt plats och städa lite. Sen får det nog bli tv-kväll :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en mycket bra vårkonsert! Den där låten om kärlek till ett badkar skulle jag vilja höra :P Kan man få en privatshow i helgen kanske? :D

2011-04-03 @ 19:35:34
URL: http://ladyinpink.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0