Saturday night

Oh yeah, det är lördag kväll och jag sitter och pluggar! Hade en tidsplanering att läsa färdigt de två kapitel som ska läsas den här veckan innan jag åker tillbaka till Karlstad imorgon vid ett. Och idag fick jag besök av halva släkten vilket var himla trevligt så då fick det bli såhär. Men det känns bra, börjar komma in mer och mer i min bok (telefonkatalog?) på engelska och tycker att den andra boken om Plan B verkar ha mycket bra tankar inför framtiden. Kursen vi läser handlar om hållbar utveckling. Både intressant och skrämmande fakta har jag fått veta den senaste veckan. Men så är det, på tiden att vi börjar tänka på och ändra på vårt sätt att leva för att göra det bra för våra barn, barnbarn och barnbarns barn osv.

I veckan har jag haft tre föreläsningar, tränat, pluggat, tvättat, åkt hem, jobbat och bäst av allt träffat bästa Johanna hela två gånger! :) Blev fredagsmys hos henne igår med hembakad pizza (även kallad snabbmat) Så ska det låta, Big Brother samt massa prat och skratt! <3


Augusti 2009, Johanna och jag!

Imorgon ska jag läsa färdigt PES och träna lite quiz, fara till Värmland och gå på vårkonsert. Men nu ska jag njuta av en ledig, lugn lördagskväll med familjen, go mat, godis och tv.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0