(Hon vill ha) puls

Vädret är underbart! Soligt, hur varmt som helst är det i min soffa ;) Jo, för ute har jag inte varit sen jag kom hem från skolan tyvärr, men det är inte helt fel att sitta i min soffa och plugga när solen värmer nacken och man nästan kan låtsas att man är i ett varmt land! ;) Jag arbetar mig igenom PES, ju mer jag läser, ju mer kommer jag in i engelskan så det är nästan lite kul ibland :) Kanske börjar jag prata engelska också snart?!

Dagens i-landsproblem: Föreläsningen idag hade vi i "Ägget". En sal som "svävar" i luften och är formad som ett ägg. Minus var att vi hade bara stolar att sitta på utan bord framför, så man fick ha blocket i knät och skriva. Kan väl läsa typ hälften av det jag skrev. Jobbigt...

Om en stund ska jag ge upp plugget för idag och äntligen bege mig ut i solskenet och gå bort till KAUif för att starta upp veckan med ett härligt pulspass! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0