Jack-bekymmer

Yo!

Idag hade vi föreläsning så jag hade ställt klockan. Kollade på termometern som visade 3.6 grader! Tur att jag tog med vinterjackan hemfrån tänkte jag då, och cyklade iväg till skolan i den, min stickade halsduk och mina nya fodrade boots ;) Varmt och gott!

Efter föreläsningen satt jag lite med dom i min studiegrupp och gjorde en uppgift som ska förbereda oss inför tentan på lördag! När vi var klara hittade jag Petra så vi tog sällskap hem :) Hon läser precis samma utbildning som jag, fast att hon redan läst ett år. Det betyder att hon har massa böcker, bland annat dom som jag behöver till vår andra kurs som börjar på måndag, och snäll som hon är så fick jag låna dom! :D

Efter att ha burit upp hela högen med böcker till mej (i vinterjacka) var jag helsvettig så jag bytte till sommarjackan och cyklade till Konsum och handlade. På väg hem stötte jag på två av mina faddrar som var ute och promenerade :) Vi snackade ett tag tills jag höll på att frysa ihjäl! Det gäller att tänka till innan jag väljer jacka nästa gång...

Väl hemma lagade jag laxpasta och började sen plugga en liten stund, innan jag skulle iväg på aerobic på Karlstads universitets idrottsförening (KAUIF) Det var jättekul! Massa roliga steg och låtar som fick mig att svettas ordentligt!

Pluggandet inför tentan har jag inte kommit så långt med idag men hoppas det går bättre imorgon, har inte haft motivationen idag alls. Men eftersom det inte står något annat på schemat i veckan annat än tenta på lördag morgon så hoppas jag att jag ska hinna förbereda mej ganska bra ändå :)


Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0