Dagens glada upptäckt

Jag har funderat... Vad ska jag prata om när jag kommer tillbaka till Töreboda och människorna där, jag har ju ingen koll på vad som händer i kommunen nu längre. MEN! Nu har jag precis läst Mariestads-tidningen på nätet! :) Vilket bra påhitt tycker jag, som under (nästan) hela mitt läskunniga liv har läst lokaltidningen varje morgon! Så yeah! Nu kan jag hålla mej uppdaterad på alla rattfyllor, födelsedagsbarn och alla andra små händelser i min gamla hemtrakt! ;)

Btw, jag har nog världens snyggaste nagellack på mej. I ett visst ljus kan jag tänka mej att det blir självlysande :D Bedöm själva!




Ps. Det här inlägget är tillägnat min bästa vän i världen, Johanna! <3 Så säg, är du inte lite stolt över mej nu? Jag gjorde ett försök iaf (A) ;D Ds.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahah! XD Underbart bra inlägg hjärtat! Mer sånna! Det är precis sånna här jag vill läsa - VARJE DAG! ;D



Coolt nagellack btw! Men den här självlysande effekten är inget jag ser?

2010-09-22 @ 11:46:45
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0