Saturday níght!

Ingen halloweenfest för mej ikväll. Istället sitter jag i min ensamhet och kikar på Dansbandskampen. Elisa och Co var grymma!!! Tror att de kan gå riktigt långt i tävlingen, vilket skulle vara jätteroligt eftersom de är superduktiga och att Elisa kommer från T-boda :)

Igår var det oktoberfest på torget här i Karlstad. Ett gigantiskt tält hade de satt upp som vi fick sitta i. Inne på borden väntade pappershattar som vi först fick sätta ihop, och eftersom jag var den enda som fattade hur man skulle få ihop dem så fick jag hjälpa flera andra vid vårt bord som inte hade rätta knycken. Hade tjänat en och annan slant om jag hade kommit på att ta betalt för tjänsten ;)
Ett tyskt band underhöll, och vi försökte sjunga med så gott vi kunde. En låt gick inte att undgå att lära sig, "Ein Prosit". Varannan låt var den. Något tyskt påhitt förmodligen, tur att låten var kort och rolig! :)
The Poodles och ett coverband spelade oxå och fick upp stämningen, så jag kunde inte sitta still eller låta bli att sjunga med ett tag där :D


Fontänen på torget var skummig, det tyckte vi var kuuul! :D (Y)

En lyckad men ganska lugn kväll, eftersom vi var de enda i vår åldern där, resten var förmodligen minst dubbelt så gamla som oss. Men som tur är var vi ett gäng som hade riktigt kul ihop iaf! :D

Hihi, fick med mej en påse godis från Ica förut, så nu ska jag ta tag i den! :P


Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0