Lovely lördag

Igår var en bra dag :)

Först var tentan på lördagsmorgonen inte alls lika svår som vi väntat oss, men jag vet inte hur det gick för mej ändå. När man pratade med folk om den efteråt så kändes det som att jag missat att ta med massa saker ändå.. Men nu är det bara att vänta på resultatet!

Efteråt belönde jag, Sussie, Ulrika, Juval, John och Issa oss med varsin pizza på Kronoparkens pizza :) Och senare forsatte firandet med tentafest på campus tillsammans med en stor del av nollningsgruppen :D Men förförfesten spenderades med Johanna, Julia och Terra på Skype ;) Förfesten med Erika och Sussie hemma hos den sistnämnda och sen gick vi några hus bort för den riktiga festen :P Efteråt gick vi ut på Glada Ankan där vi shakade som aldrig förr. "Efterfesten" var oxå på Skype ;) Kvällen var iaf underbaaar! :D

Lite bilder från kvällen: Dom är tagna med min mobilkamera därav den dåliga kvaliteten :P

 
Sussie, Erika och jag i en soffa på campus :)


Jag, Rebecca och Bob ;) Peter, Annie och Ulrika i bakgrunden


Jag och fadder Sandra :)

En kul grej, när jag kom hem till lägenheten träffade jag för första gången grannen som bor under mej och hans kompis eftersom vi tog samma buss hem ;) Den andra grannen som jag hälsat på av de sju som bor i samma uppgång som jag, träffade jag andra kvällen under nollningen när båda varit ute oxå! Slutsats; alla verkar komma och gå på olika tider, enda tiden man kommer hem samtidigt är när man varit ute! :P

Nu ska jag kolla Idol och sen ska jag promenera bort till campus och hämta min cykel och Erikas jacka och lämna tillbaka den. Sen blir det slapparkväll framför tv:n I think! :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0