"Just the way you are"

... och "Gubben i lådan" är det två låtar som ingår i min mest spelade spelningslista nuförtiden. Och nej, det är inte barnvisan som jag lyssnar på utan en underbar men tragisk låt sjungen av ingen mindre än sötnosen Daniel från Snook :)



Idag har jag pluggat, tvättat (!) shoppat och dansat! Danspasset var jättekul idag! Hade tränat det en gång förut och tyckte det var kul redan då, men nu gjorde vi i stort sett samma steg så den här gången fattade jag alla steg och kunde ta i mitt allra bästa och det var jätteroligt och svettigt! Efter en och en halv timmes dans och styrka (massa roliga mag, rygg och armövningar har dansläraren oxå hittat på! :)) cyklade jag hem och använde bara ettan och tvåan på min sjuväxlade cykel.. Och nej, den förskräckliga motvinden hade jag på vägen dit så jag rullade ändå nästan ändå hem som tur va ;)

Jag ser måttligt framemot att vi har föreläsning på femte våningen imorn.. Tur att det finns hissar, hehe ;)

Good night people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0