Helgen...

...var najs. Jag var på två kalas och åt go mat, träffade släktingar och vänner som jag inte sett på ett tag, gosade med mina hundar, shoppade med Julia, tittade förbi en kortis hos Johanna, och umgicks lite med familjen såklart!

Borta (hemma?) bra med hemma bäst ;) Och, nu har jag äntligen folkbokfört mig i Karlstad och adressändrat så nu kommer jag även få lite post hit oxå :D

Igår hade vi föreläsning där vi fick se en film om det vi har läst kan man säga. Väldigt kul att se barnprogram från förr, höra gamla människor berätta och se film om hur de hade det i skolan i början av 1900, samt se när Beatles spelade i Sverige och tjejerna var helt crazy! :P Efter det gjorde vi en studiegruppsuppgift och tror det gick bra, trots att läraren glömt bort att låsa upp vårt grupprum åt oss så vi fick sitta i en soffa borta i Hus Vänern och distraheras av alla människor som gick förbi ;)

Idag är vi lediga från skolan, så jag har suttit och läst i några timmar. Ska förmodligen ta en prommis med Erika i det fina höstvädret senare och efter det ska jag prova på passet Dansbalans på Kauif. 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alldeles för kort kortis-besök hos mig! Hur var träningpasset btw? Lät DRETspännande ;D



Xoxo <3

2010-10-12 @ 23:38:02
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0