Svart, vitt och allt däremellan!

Rubriken är även titeln på Daniel Adams-Rays album och om ni inte har lyssnat än så tycker jag absolut att ni ska göra det! Jag kan inte sluta lyssna, det är så otroooligt bra!!! :D

Helgen med bästa vännen var alldeles toppen! :D <3 Den bjöd på fredagsmys, Twilight, massa prat och skratt, smsande, shopping, förfest hos Rebecca, lite för starka drinkar, Nöjes med dans på schlager-golvet, megaseg söndag och High School Musical 3 bland annat :) 

Idag gick jag upp tidigt för att finslipa uppgiften som jag sedan redovisade i ett seminarium med studiegruppen 8.30... Innan det hann jag: 
* ta ut pengar
* fylla på kopieringskortet
* gå till Copyshop för att märka att det var fel på den skrivaren
* småspringa till biblioteket
* bråka i några minuter med skrivaren där
..för att till slut få ut mitt arbete! :P

Seminaret kändes bra, jag fick säga det jag ville om mitt ämne och fick de andra att börja diskutera :)
När jag kom hem märkte jag att målaren som ska göra om väggarna i mitt kök varit där. Hallgolvet var täckt av papper, två stora målarburkar stod på golvet och väggarna såg ut att vara var redo att målas. Efter ett tag steg målaren på (utan att ringa på klockan :O) vi snackade lite och han kletade på något på väggarna som inte tog många minuter, och sa att han skulle gå igen för att komma tillbaka i eftermiddag.

Han har fortfarande inte kommit tillbaka. Vad hände där?! :P

Nu ska jag packa lite till så att jag kan bo hemma under VFU:n som börjar på onsdag - äntligen!


Good evening :)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Han kanske gick vilse!

2010-11-09 @ 12:11:09
Postat av: Ida

Vem vet?! Han kanske fel ibland alla husen som ser likadana ut allihopa. Och han kom ju in med huvudnyckeln, kul om den passar till alla lägenheter där och han gick och målade om i nån annans kök.. :P Nej, blir spännande att se om ett par veckor när jag kommer upp igen hur det ser ut ;)

2010-11-10 @ 20:32:23
URL: http://iiidapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0