Lalala..

Tjingeling!


Dålig på att uppdatera som vanligt men det är fullt upp här men nu tänkte jag skriva nåt kort, ska försöka iaf ;)

Nu är jag alltså i min hometown och har VFU. Började i onsdags och gör min sista dag på fredag, kort tid men det är ju alltid något :) Jag är i en förskoleklass och jag trivs väldigt bra med barnen och min handledare, lär mig saker varje dag! :)
Har tre uppgifter som jag inte gjort hälften på än men.. Jag har ju hela veckan på mig! :P

I fredags var jag och mamma på hockey, såg när kusinen gjorde "comeback" och hemmalaget krossade Falköping! I lördags hämtade Sara upp mig och sen tillbringade vi kvällen, natten och förmiddagen hos Johanna :D <3 Blev massa prat, skratt, laxpasta och utgång till Statt där vi även träffade Terra! <3  
På söndagen när jag kom hem till familjen gick vi och firade morfar med mormors berömda stek, potatis och princesstårta på det! ;D

Jag ska förbereda det sista inför morgondagens intervju och sen lägga mej att sova. Möjligen kika lite på Pensionärsjävlar innan det, hihi :P

Najti najti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0