Klantigt..

Gokväll!


Idag har jag haft det trevligt som vanligt på VFU:n :) Är sista dagen imorgon, trist men sant. Kommer sakna barnen och att vara ute i "verkligheten". Men det ska även bli lite skönt att komma tillbaka till Karlstad och min EGNA lägenhet :P

Har även läst lite noggrannare på forskningsuppgiften idag och har kommit på att jag förmodligen inte gjort helt rätt.. Så imorgon måste jag antingen hitta ett speciellt dokument, eller, om det inte finns ett sånt, göra två helt nya intervjuer.. Hehe.. Bra Ida! :P Hoppas de löser sig lätt ;)

Idag har jag haft en trevlig kväll hos bästisen oxå :D Vi får se om det blir Rydell&Qvick på lördag eller inte, känns som att lilla Statt kommer bli knökat med folk, men det kan ju oxå bli megakul :) På lördag kväll vet vi ;)


Nej, nu måste jag sova, GOODNIGHT! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0