Kautschuk?!

Har varit en bra och lärorik dag på VFUn :) Har läst saga för barnen (och inproviserade lite eftersom jag inte förstod ordet; kautschuk?! Men eftersom jag kan Madicken-filmerna utan och innan så listade jag ut vad det betydde iaf, vilket var suddgummi. :P) Jag har gjort en intervju av två och varit med på skolkonferens. Imorgon ska jag genom en aktivitet inspirera barnen till att måla samt att vara extra snälla mot varandra är det tänkt. Får hoppas det blir lika bra som det ser ut i mitt huvud ;) Kommer även träffa och intervjua en person som ska bli riktigt spännande! :)

Efter skolan ska jag till frissan! :) Jag hoppas hon som jag ska ha imorn kan klippa mitt hår ojämnt på sidorna som förra gången för jag trivs jättebra med den frisyren :D Fast funderar lite på att be om att få en frisyr som en känd person har, så jag kan likna den kändisen på tacksit:ningen där det är tema KÄNDIS! Jag vet inte alls vem jag ska klä ut mig till, så förslag tas mer än gärna emot! :D


Goodnight!!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag har haffat på Lady Gaga sedan jag såg att Bikbok har en kollektion inspirerad av henne, visserligen ett par bodies men med en kjol eller dylikt så kan man ha det som partyoutfit någon annan gång.



Man får ju vara en tecknad kändis också ;P Blir ju massa mer att välja mellan då.

2010-11-17 @ 16:14:29
Postat av: Sussie

Kan informera att nu har jag börjat tänka på Rebecca & Fiona (om du har koll på dom två?), någon av dom... bara för att deras klädstil är så random.



Så du vet. :P

2010-11-18 @ 19:41:51
Postat av: Ida

Tack för tipsen! :) Verkar som du har massa bra idéer, ska bli spännande att se din outfit! :D Jag är så taggad inför nästa helg!!! :D

2010-11-20 @ 10:46:47
URL: http://iiidapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0