Kanonhelg!

Tjena!

Min helg blev grymt bra! I sista minuten lyckades jag få tag på en biljett till Daniel Adams-Ray och jag och Sussie var och kikade på honom i fredags! :) Det var massor med folk och vi fick kriga om en bra plats, men till slut hittade vi den uppe på "balkongen" och blev inte alls mosade som de nere på golvet..
Han spelade nästan alla låtar från skivan och ALLA i publiken kunde ALLA låtarna - galen allsång och stämning! Han var mycket bättre live än vad jag hade hört rykten om så det var väldigt lyckat! :D

Direkt efter spelningen åkte vi hem och la oss eftersom "det är en dag imorgon också" ;)

Vid elvatiden på lördagen kom Sussie, Erika och Rebecca till mig och vi började fixa i ordning oss för förfesten till kvällens tacksittning. Temat var kändis och strax före ett gick Anja Pärson, Fiona Fitzpatrick, kronprinsessan Victoria och Baby Spice ut genom min dörr och vidare till pizzerian och sen till Moss och Sandra. Snacka om att folk måste ha trott att jag var knäpp som gick runt med skidglasögon på huvudet ;)

När vi anlände till förfesten var där en drottning Silvia (eller nåt liknande) miss Swan från Pirates of the Carribean, kapten Haddock och två Men in black där. Senare droppade de in, Batman, Tomas DiLeva, Lara Croft, Dogge Doggelito, Gåtan, Håkan Hellström, Marlon Brando och en från AC/DC (tror jag) Sen hade vi ju äran att få ett litet besök av självaste Annie Cool också ;D Lite bilder från förfesten :)


Baby Spice och Vickan


The boyz


Priset för snyggast (fulast?) outfit för kvällen måste ha stått mellan dessa två, haha :P


En trött Marlon Brando och en glad Miss Elizabeth Swann!


Kapten Haddock, Håkan, Dogge, ? och halva Batman!


Anja Pärson och ena halvan av Rebecca&Fiona :)

Efter några timmar tog vi bussen och nästan alla i Snövit tog sig in på Tempel.. Kändistätt var det även där, Ronny och Ragge, Madonna, Björn Borg, Pippi, Emil, Mel C, Stig-Helmer och många fler..
Är förvånad över att mina brillor kom med hem eftersom alla ville dra i och prova dem, men jag lyckades :P

En sjukt kul och galen dag/kväll blev det iaf! :) Så underbart roligt att hänga med nästan hela Snövit igen! :D Me like!

Nu snart läggdags, är sjukt trött..

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0