Free!

Jag lyckades just radera det långa inlägget jag skrev igår, för att jag sklle ändra rubriken, heja mej! Och jag orkar inte skriva om det heller tyvärr ;) Har annat att skriva idag. Mångfaldsuppgiften, har ännu inte kommit igång på riktigt med dagens skrivande men hoppas jag får ett ryck så jag orkar skriva i ett par timmar och inte bara i tio minuter och sen sitta vid FB en halvtimma som det brukar bli :P

Vi är lediga idag och imorgon för att skriva nämligen. Så ska även gå och handla idag är det tänkt. Måste fylla på kylskåpet, särskilt som min bästa vän ska komma och bo här i helgen :D Ska bli så roligt! <3

Just nu sitter jag och lyssnar på de låtar som kommit ut från "Svart, vitt och allt därimellan", Daniel A-Rs debutalbum, på YouTube, wonderbart! :)


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0