Från kylan in i värmen..

Nej, jag kom inte precis in, jag har knappt inte varit ute alls idag. Bara mina vändor till tvättstugan, och det var skitkallt. Dock visade min termometer 9 plusgrader. Den är minst sagt missledande när solen är framme och lyser på den! Nu har det blivit mörkt och den visar istället 9 minusgrader...

Anledningen till att jag inte behöver vara i skolan en kylig dag som denna är att jag håller på och skriver på det avslutande arbetet i BUS-kursen. Det går sakta men säkert framåt med min forskningsuppgift, jag siktar på att jobba på och bli klar med själva innehållet idag så det bara är att finjustera, fixa framsida, innehållsförteckning och sånt imorgon. 15.00 är deadline för inlämning. Efter det ska vi opponera på de andra studiegruppsmedlemmarnas arbeten i ett seminarie som är på torsdag morgon. Sen får man veta vad som saknas och kan göras bättre i arbetet och man har till fredag kl 18.00 på sig att korrigera uppgiften. Ska bli skönt när den här långa och seriösa kursen är över och KEL-kursen (Kultur, Estetik och Lärande) tar över på måndag :P Dans, musik, drama mm, tror det kommer bli jättekul! :)

Nu är det bäst jag skriver lite mer.. På uppgiften alltså! ;)

Tjingeling! :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Galet vad kallt det är ute idag! Skulle gissa på att det är runt -10 här också, jag kan tyvärr inte kolla för mina fönster är täckta med snö ;) Fast måste säga att det är lite mysigt ändå :P

Btw, den där KEL-kursen låter MYSIG, hähä ;D Hoppas allt går bra med arbetet! <3

2010-11-29 @ 17:00:41
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0