Utkast: Mars 28, 2010

Nu ska jag berätta om min lördag :)

På förmiddagen slöade jag mest och inte förrän efter maten kände jag mej hurtig och tog mej en promenad innan jag började göra i ordning mej inför kvällen :) Klockan fem bar det av på kalas till kusinen borta på gatan. Vi fick god tacos och paj. När jag hade ätit mej mätt och belåten och pratat lite med släkten så traskade jag hem och körde ut bilen för att åka och hämta Terra. Vi tog ut pengar och åkte sedan vidare hem till mej för att börja förfesta :) Det första jag fick göra var att förklara vart jag bodde för de andra som skulle komma, vilket gick sådär :P Jag och Terra fick stå och vinka på trappan för att två av dem skulle hitta till rätt hus ;)

Det blev prat, musikspelande och drickande nere i soffan i ett par timmar för att sen åka till Statt :)

En lyckad kväll blev det, jag hade längtat så efter att dansa loss på dansgolvet och nu fick jag göra det :D

När jag kom hem var mamma uppe och påminde mej om att ställa fram klockan :P Jag åt lite och satt framför datorn innan jag till slut ramlade i säng. Blev nästan förskräckt när jag tittade på klockan som då var 5 och inte fyra som den skulle har varit.. Jag ställde klockan på halv elva för att hinna vakna till och kanske duscha innan dansen börjar kvart i två. (Har fått för mej att det är lättare att slänga med håret om det är nyduschat :P) Sedan stängdes ögonlocken ganska snabbt.


SÖNDAG

Vid tolv vaknade jag på söndagen. Blev chockad och for upp ur sängen. Då fick jag ett svagt minne av att jag vaknat av larmet tidigare, stängt av det och somnat om. Tog nåra huvudvärkstabletter, men mådde trots allt inte så dåligt som jag befarat (Y) :P Gjorde i ordning mej i ilfart och blev sen upphämtad för att åka till Mariestad.

Feminine wiben och vår ragga-dans var jätterolig och jobbig som vanligt. (ragga är en dansstil, man dansar med mycket böjda ben och skakar massa på rumpan, är jättekul och snyggt!)

När jag hade kommit hem och ätit insåg jag att jag orkade dansa mera och ville det efter som jag inte kommer få dansa på en vecka när det är lov. Så jag åkte in och var med på zumban och den moderna jazzen, och nu är jag helt slut!

Nej, nu ska jag göra mej i ordning inför sängen så jag orkar gå upp och köra post (Y)

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0