Underbara vårfredag =)

Vid halv två idag, fredag, kom Johanna glidande i Flairen och hämtade upp mej. Vi slirade iväg för att köra vidare och hämta upp Terra på vägen till Skövde där jag skulle shoppa för första gången på väääldigt länge! :D Alla tre hade väldiga vårkänslor idag. Vi bar solglasögon ibland när himlen tillät det och flickorna använde sina vårjackor, medan jag gick runt med min tjockaste vinterjacka.. Fast den lämnade jag på armen tex på vägen från Commerce till bilen som stod parkerad vid Arena, och jag frös inte!!! :D 

Jag köpte det mesta som stod på min shoppinglista; skor, kläder och lite bra ha-grejor :) Skönt att äntligen få det gjort kände jag, även om jag skulle kunna handla mycket mera ;) Att de bästa smakråden och shoppingsällskapet var med gjorde allt väldigt mycket roligare :D <3


Terra och Johanna agerar smakråd :)


När vi hade kikat i stan, käkat på Donken, kikat ännu mera på Elins Esplanad, matat Terra och Johanna med kaffe och glass ;) Då åkte vi mot Mariestad för att hyra film :) På vägen dit blev vi omkörda av en bil två gånger. Johanna körde om den en gång emellan varpå gubben blinkade på oss med helljuset massa gånger :S Att köra bil är ingen tävling om vem som kommer först fram, har han inte förstått det?! :P

Väl framme i stan hyrade vi Trubbel i paradiset. En hyfsat rolig film, men inte mer ;) 

Så rätt som det var i filmen satt Johanna och pillade på sin mobil för att i nästa sekund ge ifrån sig ett gjädjetjut! Jag tänkte tanken samtidigt som hon berättade varför hon reagerade som hon gjorde; "SARA KOMMER HEM!!!!"
Trots att vi väldigt gärna ville att hon skulle stanna kvar och göra klart sitt år som au pair i USA som det var tänkt från början, blev vi överlyckliga över denna underbara nyhet! :D Att hon dessutom landar i Sverige redan på söndag gör ju inte saken något tråkigare! :D Vi kommer få fira HELA påskveckan med henne! ;D Iaf så mkt som hon går med på :P <3

Det har varit en toppendag som inte kunde ha avslutats på något bättre sätt! <3

Nu ska jag snart sova, god natt! =) 
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

För det första: Vi slirar inte iväg, vi RIVSTARTAR! ;) Sjukt kul dag med mer flickor! Var väldigt länge sedan vi gjorde nåt alla tre måste jag säga :) Haha, den där gubben var lite skummig! Vi körde om på skoj och han vart skitförbannad? What's up with that liksom? Menmen, kul var det iaf ;D Tack för en trevlig dag i Skövde :) <3

2010-03-28 @ 15:52:26
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0