Wednesday, work and contact with America ;D

Sorry för dålig uppdatering.

Jag hade planerat att vara ledig i onsdags för att kunna åka och shoppa eller bara ta det lugnt. Men såna planer går ofta i stöpet för mej som vikarie på förskolan. Så även denna dag.
06.21 ringde mobilen på nattduksbordet och de behövde hjälp på Kornknarren klockan 7. Klarvaken som jag blev klädde jag på mej och gjorde mej i ordning i ilfart. Ja, vid såna här tillfällen får jag någon slags kick som gör att jag blir jättesnabb för en gångs skull :P
När jag bara har kvar att platta håret ringer telefonen igen. Personalen på förskolan; "Vi har kommit fram till att du inte behöver komma hit förrän klockan 10.00". Jaha.. Vad ska jag hitta på i 3 timmar såhär tidigt på morgonen?! Svar: SOVA!!! Även om jag blev pigg så lyckades jag faktiskt somna om en timma till iaf innan jag trampade upp till jobbet :)

När jag kom hem käkade jag och sen var mormor och morfar på besök :) Efter det satte jag mig vid datorn och såg att Sara i USA var inloggad på msn. Hennes status var "upptagen", men jag loggade in på Skype och hoppades på det bästa ;) Och jag hade tur, efter en stund ringer hon och jag blir jätteglad! :D Var jättelängesen vi "sågs" nu och det var underbart skönt att se henne och höra hennes röst :) <3

Hade jag haft en bild på oss hade den hamnat här. Tyvärr har min dator krånglat så jag har inga andra bilder än de som jag har på mobilen och kameran. Öh!!! Nu vet jag, har ju fortfarande bilder från Danmark i höstas på kameran! :D Here it comes



Saknar dej <3








Kommentarer
Postat av: Sara

Superhärligt var det att "träffa" dig lite snygging!!! <3

2010-03-26 @ 15:02:35
URL: http://saraaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0