Hm...

Hallå där ute i regnrusket! :)

Tyvärr hann jag inte sitta någonting vid datorn igår så nu ska jag berätta vad som har hänt sen sist.

Min måndag började klockan 8 då jag gick upp och såg att solen sken! :D Vilken underbar dag att vara brevbärare tänkte jag då! .. Ja, nästan iaf :P Det var första dagen på väääldigt länge som jag kört post utan att marken varit vit och täckt med snö. Jag började halv 10, och precis innan jag skulle åka ut på min tur så kom chefen och frågade om jag kunde jobba på eftermiddagen oxå. Arbetslös som jag är tackade jag "ja" till erbjudandet och skumpade sedan ut från Posten i min fullastade lilla elbil ;) Och märkte att solen inte alls sken längre utan det var ganska mulet resten av dagen.. :/ Men dagen rullade på ändå. Slutade 14, hem och käka lunch sedan var det bara att slänga sig på cykeln igen och trampa ner till Posten än en gång. När jag jobbar kväll får jag köra post till Mariestad och tömma brevlådor mm. När jag slutade klockan halv sju, cyklade jag hem och bytte om till danskläder och cykla sedan ner till stationen för att ta bussen till stan.

Dansen var kul även idag och jag ser massor fram emot uppvisningen vi ska ha i maj :D

När jag kom hem åt jag lite och duschade och sedan var det marsch i säng för att försöka sova lite. Men det har jag kommit fram till inte är det lättaste när jag duschat och för då blir jag pigg och klarvaken :P Jag läste en snutt i boken som jag tar mej igen om nu, Genom dina ögon av Stephanie Meyer. Overklig, men ganska spännande. Efter halv tolv somnade jag. Larmet gick 05.15. Urk...

Men så är ännu en dag på Posten avklarad och jag är vaken än idag! (Y) Och har inga planer på att sova förrän efter dansen ikväll ;) Eller jag menade efter Cougar town! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0