Tabbe

Hejsan allihopa :)

Ni får nu äran att läsa mitt allra första blogginlägg! (A) :D

Meningen var att jag skulle publicerat det igår men jag somnade och sen tryckte jag lite snabbt på en knapp som jag trodde var den rätta om man skulle lägga upp ett inlägg så det skulle hinna vara uppe innan 20.00 igår. Men idag såg jag att det bara hade sparats som utkast XD Så här kommer det igen, enjoy!

Anledningen till att jag nu gjort som många andra och skaffat blogg är att jag helt enkelt kände för det! ;D Och så fick jag tid till det idag, varför jag fick så mycket tid över kommer jag strax till. Jag hoppas när jag har klurat ut lite mer hur man gör så ska jag försöka uppdatera ofta, om vad jag gör om dagarna och vad jag tycker och tänker om saker. Så jag hoppas ni fortsätter läsa :)

Nu till en tråkig grej. Inatt råkade jag ut för maginfluensa. Jag har jobbat på förskolan hela veckan och där har sjukdomen spridit sig som en löpeld bland både barn och personal, så jag blev inte speciellt förvånad när jag vaknade vid 03.30 och hade ont i magen... I personalrummet på dagen hade jag sagt till en, " nej jag brukar inte få maginfluensa, jag kommer faktiskt inte ihåg senaste gången jag hade det.." Jag är helt säker på att det var den frasen som utlöste sjukdomen på mej...

Men nu till det positiva, Så ska det låta börjar idag och vilka tävlar om inte mina älskade pojkar i EMD :D Fast jag tycker synd om Mattias ikväll, som är tvungen att springa mellan kanalerna.. ;)

Puss&Kram !

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0