Tråkdag

Fy för att vara sjuk! Jag lider inte så mycket av själva sjukdomen även om det också är väldigt jobbigt, men det värsta enligt mej är att jag missar så mycket roligt..
Tänk, idag skulle jag ha åkt en dagstur till Göteborg med min kära vän Johanna. Jag hade skrivit en hel shoppinglista med massa nya behövligheter till garderoben, så jag skulle shoppat för en gång skull (A) Vi skulle kikat på alla sköna människor som man alltid träffar på i storstaden. Vi skulle käkat med Johannas kompis EBS och vi skulle haft supertrevligt hela dagen lång! Jag och Johanna skulle ha köpt likadana kläder att ha på oss ikväll när vi hade gått ut till Statt, som en toppenavslutning på dygnet!

Men istället får jag sitta hemma och häcka (fast jag idag mår mycket bättre :D) och inte träffa männsikor för då kan dom bli sjuka och det vill jag ju inte heller... (A)

Aja, nu ska jag sluta tycka synd om mej själv, jag får ta igen det jag missat någon annan dag helt enkelt :) Nu ska jag snart gå ut och få frisk luft och njuta av det härliga vårvädret! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Har jag en kompis som heter EBS? ;D Btw, jättetråkit att du inte kunde hänga med :( Men det betyder ju att vi måste åka till Göteborg snart igen :D Vi kan ju alltid bestämma träff med Oskar Risberg och skita i att dyka upp, hähä ;)



Skitsnygg blogg btw Cookie! Ser redan fram emot nästa inlägg :D <3

2010-03-21 @ 15:25:11
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0