Söndag = dansdag, eller?!

För alla som inte vet om det ska jag upplysa er om att jag dansar. Jag tränar dans på Dansstationen i Mariestad. Stilarna jag just nu utövar är balett/show, jazz, feminine wibe, zumba och modern jazz. Det tre sistnämnda stilarna ligger på samma dag, nämligen söndagar. Så idag var jag inställd på att dansa järnet igen efter att ha inte gjort så gott som någonting alls på två hela dygn! 
Men när jag sitter i godan ro och äter frukost ringer de från Dansstationen och säger att läraren till feminine wiben och zumban är sjuk. Så jag fick ännu en lugn söndags förmiddag.

Det gjorde att jag slog mej ner i soffan och kikade på The Ugly Truth som är en underbart rolig film som jag varmt rekommenderar i regnrusket :D



Rolandz nya skiva "Jajamen" piggar oxå upp! (Y) Premiärlyssna på den på Spotify, det gör jag!



Det var allt från mej just nu!

// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0