Idag är inte en helt vanlig dag...

... för idag är det Johanna Janssons födelsedag! Och inte vilken födelsedag som helst, hon fyller nämligen 20!!! Systemet here we come, jag tror inte hon anar vad som väntar henne ;)

GRATTIS TILL DEJ - Jag hoppas och tror att du får en toppenbra 20-årsdag!!!








Den sista bilden är från den här förmiddagen när jag, Terra och Sara kidnappade henne och körde henne till stan där hon fick gå runt torget och visa upp sina fina skylt för allt folk. En snäll farbror sa grattis och hon fick ett grattis-tut av självaste polisen ;D
Självklart hängde vi även på låset på Systemet och Johanna premiärhandlade! :D Det blev en mycket lyckad förmiddag (Y) :D

Nu taggar jag inför kvällens kalas och senare utgång till Olstorp och Rydell&Quick, ska bli underbart roligt!!! :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket kära du! :D Ja, nog vart jag överraskad alltis ;) Tack för en toppendag! <3

2010-06-07 @ 00:10:04
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0