Tillbakablick

Om ett dygn är det nytt år! 2011. Om någon missat det. Jag satt vid Spotify och fick idén att göra en låtlista över året som gått. Här är den, låtar som sammanfattar mitt 2010. Vissa låtar kommer jag för alltid att förknippa med året och dess händelser när jag hör dem :)

TvåTusenTio

Jag har kört (glidit ner) i diket för första gången med bilen :P
Haft 20-årsfest/picknick i en bygdegård med endast två andra personer :D
Åkt skidor i Sälen med släkten!
Spenderade Alla hjärtans dag med Terra och Johanna åt shopping, utgång och hotellvistelse i Göteborg!
Varit med om värsta snökaoset so far. Men det är väl sådant vi får räkna med i framtiden..
Sara kom hem från USA! :D <3
Dansade massor i våras och var med på fem roliga uppvisningar :D
Jag jobbade en hel del både som vikarie på förskolor, som personlig assistent och som brevbärare
Var i Göteborg med Johanna en helg och träffade tre av hennes bartenderkompisar. En galen kväll/natt/morgon i Götet!

I maj var jag på mitt första bröllop (sen mammas och pappas, då var jag ett bara ett halvår gammal så det räknas inte ;))
Var på Olstorppremiären och flera Olstorpskvällar därtill blev det! Ingen sommar utan Olstorp! :D
Firade Johannas 20årsdag med poolparty i regnet :)
Jobbade midsommar och tjänade ett par tusen på det (Y)
Var i mysigaste sommarstället Norrkvarn ganska många ggr :) För att prata med Johanna eller äta god mat med släkt och vänner för de har så himmelskt god mat där!
Såg TheArk i Skövde :)
Planerade ett par dagars solsemester i Halmstad med alla flickorna men pga jobb och vår låga ålder blev det istället turistande i Karlsborg med Sara - funkade precis lika bra! ;D

Flyttade hemifrån och började plugga i soligaste staden!
Hade två veckors nollning med massa sköna människor! Helt klart ett par veckor att minnas lääänge!
Såg Hoffmaestro live i med Julia och Johanna i Karlstad :D
Har träffat så många fina nya vänner! :) Och hört MÅNGA härliga dialekter! ;) Blivit lovad en sightseeing genom Värmland för att uppleva allt man måste göra i Värmland, däribland åka "pilsnerhäck"?! :S
Sett Soran Ismail live och gått på MammaMia-musikalen! :D
Varit ute på Statt i Mariestad flera gånger :)
Såg Daniel Adams-Ray live i Karlstad :D
Gjort mitt livs första tenta, opponering, lärt massa nya komplicerade ord, gått på massa roliga och intressanta (ett par tråkiga och onödiga) föreläsningar och klarat de två första kurserna på universitetet! Om det är såhär lärorikt på knappt en termin, hur mycket kommer jag då inte ha lärt mig när jag är färdigutbildad om drygt tre år! :)

Fyllt 20 och gått på Systemet i rosa outfit!
Tillsammans med studiegruppen skämt ut mig för självaste Stefan Holm.. ;)
Haft en underbar jul med släkt och vänner :) <3


Mycket mer har såklart hänt men det här var de tillfällen jag minns mest ;) Nu återstår firande av det nya året! :) Hoppas på ett minst lika bra år 2011!

GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0