Jullov!! Fast nej...

Sista skoldagen på det här året är till ända och den var riktigt kul :) Alla grupper hade lagt ner tid på sina gestaltningar så alla var jätteduktiga och intressanta att se på :) Det gick bra att redovisa vårt bildspel också, verkade som att de som lyssnade fattade poängen även om de inte skrattade fullt så mycket som jag och min kära grupp gjorde, haha! :P Jag har full förståelse för det! :P De var ju till skillnad från oss inte med på "filmen" ;)

Efteråt gick jag och min studiegrupp ner till matsalen och käkade, även om de gjorde oss besvikna och inte erbjöd julmat som vi hoppats, men men, pastan var god ändå :) Vi sa hejdå och sen gick jag hem, mötte mamma och vi packade bilen och begav oss hemåt!

Sedan hemkomsten har jag busat med vovvarna, packat upp, käkat mammas mat, gjort julgranskarameller, bakat julgodis, slagit in paket osv. Men nu är det dags att sova för imorgon väntar en tuff dag. Det börjar med postsortering 7.00, synundersökning i grannkommunen, utdelning av post, personlig assistent-jobb från eftermiddagen till morgonen efter. På torsdagen är det postjobb återigen och SEDAN är jag julledig! :D Men jag tycker det ska bli kul att jobba lite efter att ha suttit i skolbänken i ett par månader :) Det är flängandet från ena stället till andra som jag är lite stressad över. Men det blir nog bra ;) Torsdag eftermiddag, då kan jag pusta ut :D

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0